Join Our Team – be part of something great!

Vacature: Facility Manager bij het Kindermuseum (0,4 fte)

Het Kindermuseum is op zoek naar een gedreven en resultaatgerichte Facility Manager (16 uur per week) die het operationele team zal leiden en verantwoordelijk is voor het soepel laten verlopen van alle operationele zaken van het Kindermuseum. Als Facility Manager speel je een cruciale rol in het creëren van een veilige, efficiënte en gastvrije omgeving voor al onze bezoekers en medewerkers.

Functieomschrijving:

Als Facility Manager ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van diverse operationele taken om ervoor te zorgen dat ons Kindermuseum optimaal functioneert. Je taken omvatten onder andere:

• Ontwikkelen en implementeren van onderhoudsbeleid voor binnen- en buitenruimtes van het museum.
  • Opstellen en implementeren van beleid voor hygiëne, airconditioning en energiegebruik.
  • Leiden en coördineren van het personeel, inclusief werving, roosters en evaluaties.
  • Bevorderen van interne communicatie en samenwerking binnen het team.
  • Plannen en faciliteren van personeelstrainingen op diverse gebieden.
  • Handhaven van veiligheidsprotocollen, inclusief brandveiligheid en alarmsystemen.
  • Beheren van voorraad, administratie en aanschaf van materialen voor exhibits.
  • Plannen, coördineren en uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden en reparaties binnen en buiten het museum.
  • Beheren van voorraad, administratie en aanschaf van materialen voor exhibits.
  • Beheren van voorraad, administratie en aanschaf F&B en gift shop.
  • Aanschaffen van benodigde materialen voor zowel onderhoud als exhibits.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor facilitair management en externe klusjesmannen.
  • Coördineren van het tuinonderhoud en ongediertebestrijding.
  • Organiseren van decoratie voor feestdagen in het museum.

Profiel:

• Minimaal een bacheloropleiding in facility management, operationeel management of een gerelateerd vakgebied.
  • Aantoonbare ervaring in operationeel management, bij voorkeur in een culturele of educatieve omgeving.
  • Ervaring met het aansturen en begeleiden van teams.
  • Sterke communicatie- en leiderschapsvaardigheden
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om taken effectief te coördineren.
  • Probleemoplossend vermogen en een praktische benadering van uitdagingen.
  • Bekendheid met veiligheidsnormen en -procedures.
  • Flexibiliteit en het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Papiamentu is een pré.

Aanbod:

Wij bieden een uitdagende functie waarin je de kans krijgt om een essentiële rol te spelen in het operationele succes van ons Kindermuseum. Je wordt onderdeel van een dynamisch team in een creatieve omgeving die bijdraagt aan de maatschappij.

Heb jij een passie voor mensen, planningen en steek je graag je handen uit de mouwen? Wil je bijdragen aan de groei van ons Kindermuseum en impact maken op jonge bezoekers? Solliciteer dan nu!

Sollicitatie:
Stuur je sollicitatiebrief en CV voor 15 maart naar director@childrensmuseumcuracao.org t.a.v. Rohani de Pont. Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met +5999 737 5261.

Volunteer
Do you love to work with children and want to put your time into a fun, inspiring and social organization? Come join us at the Children’s Museum and learn more about informal education.

Send your CV and motivation to museum@childrensmuseumcuracao.org

Birthday Host
Are you passionate about creating magical moments for children? Join us as a Birthday Host at the Children’s Museum! Be part of unforgettable birthday parties, guide young imaginations, and make a difference.

Apply now and be the reason behind countless smiles! Send your CV and motivation to museum@childrensmuseumcuracao.org

Open application
We’re always looking for new ambitious talents! Are you eager to work at the Children’s Museum? Let us know why, maybe we can help eachother out!

Send your CV and motivation to museum@childrensmuseumcuracao.org