Children’s Museum Curaçao zoekt:

Part-time Birthday Party & Events Coördinator

Children’s Museum Curaçao is een kwalitatief hoogstaande, kindgerichte leeromgeving bestaande uit interactieve tentoonstellingen en programmering. Check www.childrensmuseumcuracao.org

Wie zoeken wij?
Children’s Museum Curaçao is op zoek naar een Birthday Party & Events Coördinator die verantwoordelijk is voor alles rondom kinderfeestjes. Kinderfeestjes zijn een belangrijk onderdeel van het kindermuseum net als de evenementen. Een creatieve duizendpoot met 1.000 ideeën, die ook graag de handen uit de mouwen steekt, die van feestjes en events houdt.

Wat ga je doen?
De kerntaak van de Birthday Party & Events Coördinator zal bestaan uit het opzetten en uitvoeren alles rondom kinderfeestjes. Een aantal taken zijn:
– Bedenken en uitwerken concepten kinderfeestjes
– Bedenken en uitwerken concepten andere soorten feestjes
– Aanspreekpunt voor bezoekers en klanten m.b.t. feestjes
– Informatie verstrekken via email
– Inplannen van de kinderfeestjes
– Aannemen en aansturen van de birthday hosts
– Opzetten en uitvoeren procedures rondom feestjes
– Beheer van opslag en spullen m.b.t. feestjes
– Opzetten en coördineren van events

Welk profiel heb je?
Wij zoeken een creatief en enthousiast persoon die, gezien de aard van het kindermuseum, zelfstandig, flexibel, stressbestendig, ondernemend en hands on is. Verder heb je:

• Ervaring met werken met kinderen
  • Ervaring met bedenken van activiteiten
  • Ervaring met uitvoeren van activiteiten
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Sociaal vaardig en goed in contact leggen met mensen
  • Je hebt goede organisatorische kwaliteiten
  • Je beschikt over een flexibele en teamgerichte instelling
  • Een goede beheersing van Papiaments, Nederlands en Engels

Het betreft een part-time functie van 12 uur verdeeld over kantoor: Woensdag 8:30 – 12:30 en Vrijdag 13:00 – 17:30. En 4 uur flexibel in te delen. En events-uren zijn op oproepbasis.

Ben je geïnteresseerd?
Stuur dan een korte motivatie en je cv vóór vrijdag 10 september naar Esther de Sola-Pijl director@childrensmuseumcuracao.org

Kandidaten worden na een briefselectie uitgenodigd voor een eerste gespreksronde